06.05.2009

Scrisoare catre sufletul meu de odinioara



Dragul meu,

Ce mult a trecut!Sau poate doar a trecut greu...Tu nu mai esti,eu am ramas cu amintirile de odinioara;cand ma insoteai oriunde,cand ma lasai sa gresesc...Nu m-ai oprit niciodata,poate trebuia...Acum,vreau sa ajung departe.Departe,fara tine!Voi merge,voi face greseli,le voi corecta,imi va parea rau;tu nu vei fi acolo sa mi te-alaturi...m-ai lasat singura.Nu vreau sa ma uiti,a fost frumos,vreau sa te revad,te vreau inapoi!Pe unde hoinaresti tu oare,strain de lume,fugit de langa-ai tai?Oare nu ti-e dor de camera rece,de fata de la 2,de serile cu povesti si ciocolata calda?
Iti multumesc pentru tot.Astept revederea.


Cu drag,Mada.[poza by me.]

2 comentarii:

  1. Poate cel mai elocvent comentariu ar fi "Bravo".
    Totusi eu sper ca toti sa ne pastram intr-o vitrina sufletul de copil...dintre toate sufletele noastre de odinioara e cel mai important.
    Noapte buna suflete de copil!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sufletul nu pleaca niciodata...ramane mereu acolo...el creste odata cu noi dar nu se schimba, se maturizeaza:D

    "There is no chance, no destiny, no fate, that can circumvent or hinder or control the firm resolve of a determined soul.” - Mark Twain

    RăspundețiȘtergere