02.05.2009

in cautare de..


Imi cer scuze ca nu am mai postat :-s, insa am ramas in urma datorita tezei la mate[care sincer m-a terminat nervos],iar in week-end,adica azi am fost cu prietenii la gratar :).
Desi este cu intarziere,vreau sa va urez un sincer "1 Mai muncitoresc" plin de bucurii,prime [:>] si vacante.
Zilele astea voi posta scurt metrajul "Instigare la viata", pe tema anti-drog,realizat de mine,alaturi de colegii mei in cadrul proiectului "Mesajul meu anti-drog";v-am mai spus despre el,si de data aceasta il voi si posta.Sper sa va placa si sa intelegeti mesajul transmis.

Mada.

2 comentarii:

  1. Da...
    Mada meriti din plin toate laudele si meritele ca mult ti-ai mai batut capul cu noi(mine:P)
    Insa ne-am si distrat cand am filmat.
    Cine stie, Mada, poate audienta cere si un making-of;))
    Eu le multumesc si lui Gabi si Timeei pentru gazduire;))
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere