04.05.2009

Instigare la viata


Am promis si ma tin de cuvant. Va prezint "Instigare la viata",un scurt metraj care prezinta cazul unui tanar ce intra intr-un grup vicios,incepe sa se drogheze,alaturi de prietena sa,insa cand aceasta moare de supradoza,realizeaza efectul drogurilor si isi incepe o noua viata.
Desi a fost un proiect scolar,mi-a facut placere sa lucrez la el,este un subiect actual,de interes,pentru ca,in cele mai multe cazuri cei afectati sunt generatia viitoare,tinerii.Scenariul a fost facut de mine si de colega mea Gabriela,actorul principal a fost Theodor Moraru,de video s-a ocupat Adi Nechita,si eu,iar montajul ii apartine Colegei mele Timea Balo.Sper sa va placa,si,poate,cine stie,pe viitor vom mai lua parte la proiecte de genul.De asemenea,in urmatoarele posturi,voi mai pune un cut din acelasi scurt metraj,si anume parerea mea despre droguri,si despre implicare in acest proiect.De asemenea,curand,voi posta si sceneta noastra,a mea si a unor colegi de grupa,la desen,o adaptare a piesei "Domnul Goe" la secolul XXI.

Pana atunci,va urez o saptamana placuta!
Mada.

Un comentariu:

  1. cand spui droguri te gandesti la tristete, depresie,inadaptare...
    culmea e ca noi ne-am distrat tertibil pe parcursul realizarii acestui proiect;))(te rog sa ma ierti mada ca te-am enervat:P)
    poate cel mai important ar fi ca macar cineva sa constientizeze pericolul drogurilor si sa se fereasca.
    Tema acestui film a fost "Deschide ochii" si nu pentru ca iti spunem noi ci ca pentru ca e nevoie sa-ti dai seama de realitate si sa te autoevaluezi...cam asta ar fi

    RăspundețiȘtergere