20.05.2009

new topic








M-am gandit,ca,de acum inainte,la o anumita perioada de timp,voi dedica posturile marilor reprezentanti din toate domeniile,care au contribuit la dezvoltarea lumii:pictori,muzicieni,inventatori,oameni de stiinta,oameni de afaceri.etc.
Nu incep din aceasta seara,insa vreau sa va arat o poezie ce imi place,printre altele;imi pare rau si imi reprosez faptul ca nu postez mai mult,pentru ca as avea ce [sunt multe lucruri pe care vreau sa vi le impartasesc si voua ;))].Deocamdata ma opresc la cat pot,sperand ca voi evolua.Astfel,va prezint: "Moartea lui Pitagora"-de Octavian Paler:


“Nu ma intereseaza ca doi si cu doi fac patru.

Eu vreau sa faca trei.

Voi inainta deci doi metri si inca doi,

si voi ramane acolo razand

de toti cei care tin sa-mi atraga atentia

ca doi si cu doi fac patru

si ca patru metri ma desparteau de linia ferata.

Prostii! Ei nu vad ca

mai am un metru pana la linia ferata, deoarece

doi si cu doi fac trei? In sfarsit,

le voi face dovada, caci, vad,

se apropie trenul. Sa vina!

Sa vina! Sa vina!

Moarte lui Pitagora! “


Inchei,tot cu un citat din Paler,general valabil :
"nu exista “adevar”. Exista doar “adevaruri”. Si, poate, nici ele nu sunt definitive. Se schimba cu varsta."
O seara placuta!Mada.[photo from deviantart].

Un comentariu:

  1. totul e subiectiv...2+2=3 doar ca el sa nu moara? transforma un lucru sigur intr-o probabilitate egala cu 1.tot aia e.
    mai am mult pana sa pricep ce vrea sa zica omul asta.pana atunci si chiar mai devreme astept urmatoarele posturi...

    RăspundețiȘtergere