29.04.2009

sunt liber/a,sau asa ceva...


Nu stiu cum va simtiti voi in perioada asta,insa eu traiesc o stare de imponderabilitate atat de intensa,incat cred ca este prima data cand realizez cat de placuta si unica este adolescenta.Eu doar enumar,Chirila personalizeaza starile ce induc aceasta stare:zborul gandului,puritatea trairii,fericirea,visul,varsta adolescentei,speranta,aspiratia catre ideal,indragostirea,da,toate acestea fac parte din noi si,uneori se trezesc la viata si ne duc undeva sus..unde e frumos si bine :)
"Am să alerg la mare
Să-mi spăl sufletul de noroi
Am să-l ard în soare
Şi-l las să spună prostii."[Suflet Normal]


"17 ANI, baierame;
timiditate, inceput;
saliva, buze, resuflare;
noapte alba, lacul, tei;
ciorapi de dama, suferinta;
fotografie, ramas bun;
disperare, hohote de ras;
politie, rasarit, metrou.

prietenie, plaja, foc;
dragoste, putere, tinerete, fum;
iubire, amintire, val;
nepasare, lupta, orgasm, ideal;

17 mii, pahar, tigara;
camin, speranta, asternut;
betie, cantec, ignoranta;
rucsac, nisip, gara de nord;
carte de munca, libertate;
urlet, rana.

scarba, mila, lasitate;
orgoliu, furie, nedreptate;
mizerie, otrava, rautate;
violenta, sange.

succes, povara, somnifer;
avutie, aer, secunda, ger;
invidie, depravare, zar;
nerabdare, goana;
depresie, mal.

delfin, lumina, orizont;
liniste, furtuna;
despartire, somn;
albastru, cersetor, destin;
ratacire, suflet;
coroana, chin.

uitare, lacrima, copil;
oboseala, tremur;
prevestire, har;
speranta, judecata, scrum;
asteptare, zambet;
credinta, drum;
desert, taciune;
stele, foc;
intuneric, inger;
nemurire, nimic;
calatorie, unïver;
molecula, dor;
INFINIT."[17 ani..infinit]

"Spune-mi oare mai stii cum a fost
Primul inceput, primul vis pierdut
Spune-mi stii cate ne-au mai ramas
Pana azi...."[Praf de stele]

"Iarta-mi visarea sï trezeste-ma."[Visare]

"Sunt liber sau asa ceva
Nu fi trista daca voi pleca
Stii bine ca multi fac asa.
Cine oare a decis asa
Fiecare are calea sa
In dimneata sa."[Liber..]

"Iti amintesti demult cum ne uitam
Cum timpul trece si noi nu observam
Si cautam ceva ce nu stiam
Iti amintesti tot aici eram

Cine esti,cine sunt, ce mai beau, ce mai cant?
Ce mai fac, ce mai simt?
Oare mai pot sa mint?
Cine sunt, cine esti, oare ma mai iubesti?
Cine e, cine nu, care eu, care tu?" [Cantec de Dragoste]


Toate sentimentele pe care le-am enumerat eu,si toate cele pe care le exprima aceste piese vi le doresc!Simtiti,iubiti,traiti!:)
Mada.

2 comentarii:

  1. Oare de ce simt la fel?:-"
    As putea adauga versurile urmatoare:

    Aiurit si aburit
    Cum eram eu tot mã iubeam
    În strachinã nãtâng
    Împlântam piciorul stâng.

    Dar printre nori alergam usor
    Iar dacã mã-ncurcam de stele
    Le culegeam ca niste mere,
    Ca niste mere.

    În strachinã nãtâng
    Împlântam piciorul stâng
    Si nu cãlcam destept
    Nici cu piciorul drept.

    Dar printre nori alergam usor
    Iar dacã mã-ncurcam de stele
    Le culegeam ca niste mere.
    Ca niste mere
    Ca nïste mere…
    (Poesis-"Aiurit si aburit")
    Merita s-o credeti pe mada si sa-i urmati exemplul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere