16.04.2009

Invierea




Mi-ar placea,si am s-o fac dupa ce ma voi intoarce in Brasov,sa scriu despre situatia romanilor,mai exact a [unilor,ca s-o citez pe profa de antreprenoriala] tinerilor din Republica Moldova si despre doctrina comunista.Deocamdata o las mai moale,si vreau doar sa va urez Sarbatori Fericite,si nu la modul acela formal,ca un cliseu, ci vreau si va doresc,si imi doresc sa regasim sentimentele aduse de sarbatori,de focul din casa,si de mirosul de mancare proaspata al fiecarei sarbatori.Mi-e dor,si sunt sigura ca si voua de feeling-ul acela de implinire,cand stai la masa cu familia,cand oferi [DIN DRAGOSTE] un dar[nu un cadou].Aceste sentimente vi le doresc,va asigur ca sunt dintre cele mai pure si sincere.


Inchei aceasta scurta urare cu un anticipat "Hristos a Inviat!".
Little me,Mada.

Un comentariu:

  1. Astept cu nerabdare ideile tale despre evenimentele din Moldova despre care si eu ma simt atras intr-un mod oarecare.
    Si eu simt in preajma Pastelui un sentiment care pare ca se activeaza doar atunci.
    Mi-e dor de cozonacii nasei mele!
    glumesc...:P
    Si mai cred ca cel mai bun mod de a trece peste Sarbatori este sa faci o fapta buna.
    Din suflet iti doresc momente de implinire alaturi cei apropiati.
    Adevarat a Inviat!

    RăspundețiȘtergere