25.04.2009

cetateni exemplu :):D











Nu era in plan,insa nu pot sa ma abtin si sa nu va spun si voua 2vorbe despre ce am mai "meshterit" noi ca si proiecte extrascolare:de ceva timp am fost anuntati si ne-am implicat intr-un proiect anti-drog,care se desfasoara pe mai multe sectiuni:format video,prezentare power-point,scenetaetc,eseu si actiuni cu scoala.Noi[ca si clasa]vom participa la toate sectiunile,insa efectiv eu nu am lucrat decat la partea cu clasa[ecologizarea]si cea cu formatul video,une am filmat,alaturi de colegi un filmulet.Nu intru in detalii,insa pe scurt,e vorba de un tanar ce intra intr-un cerc vicios alaturi de iubita lui,incepe sa se drogheze,impreuna cu ea,insa fata moare de supradoza;acest lucru il face sa isi dea seama ca drogurile omoara,si astfel incearca[si reuseste]sa se lase.
De la acest proiect,trecem la ceva mai vioi,si anume,plantatul copaceilor,sau,cum a fost numit oficial:"Sagunistii dau verde vietii".Acest proect a constat in plantarea,voluntara,de fapt era 10-15 lei copacelu,a unor puietii in parcul din zona Fartec.A fost un proiect bine organizat,coordonat si sprijinit si de Primaria Brasov, si de Urban.Cred ca a fost ceva inedit si placut pentru toti,mai ales ca stiti cum se spune:in viata,ca sa nu traiesti degeaba trebuie sa fi facut un copil,sa fi plantat un pom si sa construiesti o casa[eu am inceput cu cel de-al doilea lucru ;)) ].
Ultima si cea mai recenta actiune,cea de..azi :),nu prima de acest fel,a fost ecologizarea zonei Tampa din Brasov,actiune coordonata si sprijinita de Asociatia de turism Floare de Colt.Si anul trecut,tot de Ziua Pamantului[acum a picat in timpul saptamanii] am organizat o actiune de acelasi gen,in aceeasi zona.A fost placut, un pic..'"murdar";)),dar a meritat.Sper ca aceste actiuni sa incurajeze,si sa aduca cat mai multi voluntari.
Cateva poze[de la antidrog nu pun inca,voi pune filmuletul,insotit de un post adecvat,cand va fi gata]:

2 comentarii:

  1. Foarte frumos din partea ta si a colegilor!
    O seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca mai bine se potrivea comentariul precedent.;))
    Oricum partea cea mai buna e ca mai tarziu am fost si am baut o bere fara alcool;))(prietenii stiu de ce) de fapt nici n-am facut asta.
    Sper sa se prinda copaceii;;)
    Fac un apel la turistii care mai vin in bv,sa nu mai arunce gunoaie peste tot ca sa mai aiba unde veni, ca in ritmul asta totul o sa fie acoperit de un munte de gunoaie.Exagerez, desigur,insa v-ati facut o idee.
    Te salut si eu Mada, Theo, Vasilica, Nelutu, Viorel, sau cum m-o fi chemand;)

    RăspundețiȘtergere