15.04.2009

Scrisoarea unei mame blonde catre fiul ei :)


“Draga fiule,iti scriu aceste randuri ca sa stii ca iti scriu.Daca primesti aceasta scrisoare,inseamna ca a ajuns cu bine.daca nu o primesti,sa ma anunti pt a ti-o mai trimite o data.Iti scriu incet pt ca stiu ca tu nu citesti prea repede.Acum cateva zile,tatal tau a citit ca marea majoritate a accidentelor se petrec la o distanta de um kilometru de casa.De aceea,ne-am hotarat sa ne mutam mai departe.Noua casa este minunata,are si masina de spalat,dar nu stiu sigur daca merge.Ieri am bagat lenjeria in ea,am tras de maneta si de atunci nu am mai vazut-o.Vremea pe aici e foarte rea.Saptamana trecuta nu a plouat decat de doua ori.Prima data ploaia a tinut trei zile,a doua oara a tinut patru zile.Apropo de vesta pe care o voiai,unchiul tau Petre mi-a spus ca daca o trimitem cu nasturi,cum sunt ei grei,o sa coste mai mult;atunci am taiat nasturii si i-am pus in buzunar.Sa iti mai zic ca alaltaieri a explodat bucataria si tatal tau si cu mine am zburat din casa.Ce emotie!A fost pt prima data dupa multi ani cand tatal tau si cu mine am iesit impreuna undeva.A venit doctoral sa vada daca suntem in regula si mi-a pus un tub de sticla in gura.Mi-a zis sa nu vorbesc 10 minute.Tatal tau s-a oferit sa imi cumpere tubul acela.Daca tot vb de tactu’,te anunt ca si-a gasit de lucru;e foarte mandru de asta.Lucreaza peste aproape 500 de oameni.L-au angajat sa tunda iarba in cimitir.Sora ta Julia,cea care s-a casatorit cu sotul ei,a nascut in sfarsit.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu