10.09.2010

emotii


Of,cate s-au adunat iar.
Mi-am dat seama ca(poate e o caracteristica a umanilor in general,sau nu) nu pot duce foarte mult timp emotii in mine;adica la o anumita perioada(de cele mai multe ore nu constanta) trebuie sa ma descarc,pentru ca se aduna.Se aduna bucurii,dezamagiri,tristete,melancolie,veselie,mandrie,nostalgie,satisfactie si multe altele.
Astazi iar am senzatia asta;poate pentru ca vara trece incet incet,si vine toamna,care pe mine ma face sa fiu melancolica?sau poate pentru ca vacanta de vara a trecut,scoala e pe cale sa inceapa,si asa si perioada de hotarari pentru viata mea?sau poate pentru ca tocmai am iesit cu prietenii si mi-am dat seama cat de bine este sa stai pur si simplu in preajma lor?Nu stiu ce este,dar ce stiu este ca ma simt...ciudat.E o nostalgie dulce,ce ma face sa ma gandesc la parfumul verii,la gustul ciocolatei calde si la ce frumos gadila soarele obrajii.
Cred ca am sa las totusi aceasta stare sa treaca,am sa o etichetez,am sa o pun in dosarul cu amintiri si am sa inec tot in ziua de maine.


Amintiri frumoase va doresc!
Cu drag(se pare,in seara asta),Mada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu