24.08.2010

La mare,la soare,...



Ziceti ce vreti: eu imi iubesc tara,iubesc Romania.

Ca mai avem de lucrat la oameni,cu asta lasati-ma.

Acum 3 zile m-am intors de la mare;de unde? de la Costinesti.cu cine?cu prietenii.

M-am reindragostit de mare,am aprins focul pasiunii cu Soarele,si mi-am facut din nou lipeala cu nisipul jucaus si iubaret.

Am ras,am plans,ne-am distrat,ne-am certat,am cantat,am baut,am jucat Macao pana dimineata,ne-am dat pedepse najpa,insa cel mai important,am facut-o impreuna.

Mi-am dat seama cat de mult ne-am schimbat cu totii,cum nu mai suntem la fel,si cat de important este sa gasim combinatia perfecta intre personalitatile fiecaruia pentru a face o prietenie sa functioneze(si acest lucru cu siguranta este valabil si pentru baieti,nu numai pentru fete).

Saptamana a trecut repede,si iata ca din nou a trebuit sa ne intoarcem la vietile noastre pline de griji,agitatie,si stres;este placut insa sa stii ca inca o vara nu a trecut doar de dragul de a trece pe langa tine,este placut sa stii ca ai petrecut momente frumoase alaturi de persoane dragi,amintiri ce peste ani vor fi poze si casete frumoase de rulat in mintea fiecaruia.

Pana la noi ganduri de impartasit sau amintiri de colectionat,va doresc o vara frumoasa,plina de soare,voie buna si zambete :)


A voastra, Mada.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu