30.08.2010

Hai sa ne agatam! Tips?-don't think so


Nu de putine ori au fost datile cand eram impreuna cu prietenii si am inceput sa discutam despre replici de agatat: cum sunt ele penibile sau nu,cum pot functiona sau nu,dar nu in ultimul rand,care sunt ele.

Printre cele pe care eu le consider demne de mentionat,regasim :) :

  1. Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec o data?
  2. Imi dai si mie o poza ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun?
  3. Ajuta-i pe sarmani... ia-ma cu tine acasa.
  4. Un urs polar urias! (Ce?) Am spart gheata!
  5.  Scuza-ma vorbeai cu mine? EA: Nu. Atunci incepe acum.
  6.  Tatal tau este terorist?Pentru ca tu esti o bomba.
  7. Trebuie sa fi obosit pentru ca ai umblat prin mintea mea toata ziua!
  8. Tatal tau e cumva brutar? Ca ai niste painici...
  9. Scuza-ma fusta ta e din spatiu? Pentru ca fundul asta e de pe alta planeta.
  10.  Scuza-ma mi-am pierdut ursuletul.. vrei sa te culci tu cu mine?   

sunt curioasa totusi...printre oameni perfect sanatosi mintal,si perfect rationali,a mers vreodata una dintre aceste replici de agatat?

Cu totii cred ca o aprobam (cel putin :X) pe cea a legendarului Joey din Friends,a carui replica suna cam asa: How you doin'? [replica pe care o gasiti aici :)) ]

Deci,baieti,cred ca stiti acum cum sa agatati o fata :P (desi si fetele pot folosi: how you doin'? :>).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu