06.02.2010

Deci,cum sta treaba pana la urma?

O poveste zice asa:
Tatal: -Fiule,vreau sa te casatoresti cu fata pe care ti-o voi alege eu.
Fiul: -Tata,vreau sa imi aleg eu singur mireasa.
Tatal: -Fiule,dar este vorba de fiica lui Bill Gates.
Fiul: -...bine,atunci fie.
A doua zi:
Tatal catre Bill Gates,pe care a mers sa il viziteze: -Domnule,am un sot pentru fata d-voastra.
Bill Gates: -Dar fata mea este prea tanara pentru casatorie!
Tatal: -Dar baiatul acesta este vicepresedinte la Banca Mondiala.
Bill Gates: -....bine,atunci fie.
Urmatoarea zi,la presedintele Bancii Mondiale:
Tatal: -Domnule,am un tanar pe care as vrea sa vi-l recomand ca vicepresedinte.
Presedintele: -Dar am deja mai multi vicepresedinti deca imi trebuiesc.
Tatal: -Dar acest tanar este ginerele lui Bill Gates.
Presedintele: -...bine,atunci fie. [poveste de aici]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu