07.10.2010

Precizari,aprecieri,critici-spuneti-le cum vreti


In weekend Brasovul a organizat: "Brasovul poate fi capitala verde a Romaniei" , eveniment ce a constat (din cate am citit si aflat eu) in colectarea de deseuri electrice , informarea si impartirea de sticker-e soferilor din trafic,ecologizare(sub Tampa cred) si un concert(de altfel partea cea mai de "succes" a evenimentului).

Eu am fost prezenta doar la concert(de care am aflat sambata dimineata),concert in care ne-au cantat: Vita de Vie si Directia 5.Am asistat doar la recitalul celor de la VdV,care m-au eliberat timp de o ora de griji,de tensiune (si de precizat ca am reusit sa ma detasez si de---cum se numesc acele persoane care vin la concert desi nu stiu cine sunt cei care canta,cei care nu sunti n starer sa respecte alti oameni,sau mai mult oamenii care chiar isi dau silinta sa ii binedispuna?---intelegeti voi) si mi-au demonstrat din nou(desi nu era cazul) ca muzica vindeca.Nu pot sa ma abtin sa nu precizez(si sa apreciez)prestatia impecabila a pieselor "Mori" si "Fetish",si sa le multumesc baietilor pentru seara extraordinara pe care au oferit-o Brasovului,sperand(desi nu cred ca a fost asa) ca si Brasovul le-a amintit celor de la Vita de Brasovul de alta data...

Referitor la evenimentul in sine,promovarea a lasat de dorit(sau cel putin nu a ajuns la publicul tinta),in sensul ca eu am vazut afise doar cu 2 zile inainte,si doar in cateva zone ale orasului,iar in ziar am citit despre eveniment doar cu o zi inainte de eveniment,intr-o rubrica amarata,izolata de partea "interesanta" a ziarului;cat despre intiativa,acum 2 sapt (cred) am asistat la o dezbatere publica ce avea ca scop elaborarea unei strategii de dezvoltare a Brasovului pe termen mediu si lung,unde un participant a propus o astfel de abordare in dezvoltarea Brasovului(si anume ca am putea sa ne ocncentram in a deveni capitala eco a Romaniei).Acest lucru(desi nu cred ca acest eveniment a venit ca efect al propunerii dlui respectiv) este un lucru bun,care dovedeste totusi ca exista oameni care se preocupa de imaginea Brasovului.Bravo deci pentru abordare si intiativa,succes la imbunatatirea promovarii insa!

Desi nu am citit inca nimic despre rezultatele acestui eveniment,sper sa nu ramana singur in aceasta intiativa si alte evenimente imbunatatite sa urmeze in viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu