05.06.2009

ceva dragut


Imi cer scuze ca postez atat de rar in perioada aceasta,insa nu prea am fost pe acasa.Vreau sa va arat o melodie descoperita acum un an si ceva,deci e veche,dar care imi trezeste multe amintiri speciale:Papa Roach-Forever.E o melodie buna,dar atat.Va recomand de asemenea Scars,tot de la ei.
Trecand peste,sunt nerabdatoare sa va spun ca citesc,momentan,"Cine suntem" de Dan Puric;e o carte cu multa influenta religioasa,dar foarte bine scrisa si structurata.E o carte cu mesaj,cu atitudine;de altfel ca si omul,artistul,Dan Puric.

Pana data viitoare,va salut!
Mada.

2 comentarii:

  1. La un an si ceva nu mi se pare veche...sau poate sunt eu prea obisnuit cu melodiile intr-adevar vechi;))
    Si eu mi-am zis ca o sa citesc "Cine suntem" si o sa ma tin de cuvant, candva, mai ales ca ne-ai recomandat-o:P

    RăspundețiȘtergere
  2. "Papa Roach-Forever.E o melodie buna,dar atat." Glumesti?! E mai mult decat o piesa.Solistul chiar si-a stors creierii!!! E formidabila! SI da...chiar mai sunt si alte piese demne de ascultat. Peace & Love :)

    RăspundețiȘtergere