02.11.2010

Fericirea vine atunci când crezi în ceea ce faci şi când îţi place ceea ce faci - Part 2

Astazi sunt fericita :).

De fapt,rectific: astazi sunt mai fericita decat de obicei.

Va doresc sa fiti cel putin la fel de fericiti ca mine,si nu in ultimul rand,sa simtiti mereu ca locul vostru ESTE intr-adevar acolo unde va aflati.

Pentru a nu ma repeta cu continutul,prezentul articol are acelasi mesaj ca al  acestuia,doar ca de data aceasta eu simt asa,eu spun asa :).

Inchei cu o melodie pe care am auzit-o de curand si care mi se pare foarte draguta:


Un comentariu:

  1. Buna. Am vazut mesajul tau de pe blogul lui Tudor Chirila. Poti intra la spectacolul de teatru in care joaca la Brasov gratuit daca intri in echipa de voluntari care se ocupa de organizare si promovare. Daca esti interesata, te rog sa-mi scrii la carina.sava@gmail.com. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere