19.01.2010

Orice zi este bună, dacă nu, atunci la ce bun să ne mai trezim?


Hello! :)
Imi pare rau ca au trecut sarbatorile,imi pare rau ca a trecut ziua mea,regret multe lucruri pe care se pare ca le-am luat cu mine in spate si in acest an ce nu se anunta stralucit.
Totusi,scoala merge,insa dupa cum zicea Shakespeare: "Nu am lăsat niciodată şcoala sa interfereze cu educaţia mea."
Glumesc,bineinteles,insa nu aceste regrete si stiri de zi cu zi sunt motivul pentru care am trecut pe aici :D.
Azi vreau sa ma laud,caci am.....facut un desert :D.Da,e facut de mine si de persoana mea,a iesit delicios,si mi-a dat satisfactia de a iesi ceva bun din mana mea (lucru care in ultima vreme nu prea s-a intamplat...).
Va arat si o poza :D.Ca varianta finala,a aratat unpic diferit fata de ce am vazut in reteta,insa eu sunt multumita.
Astfel,ladies and gentleman,Voila: Desert rapid cu banane si crema de vanilie,si Twix.
Bon appétit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu