02.08.2009

Fericire sau nu?











Acum o luna am fost la bunici.Precizez ca eu sunt o persoana tipic de la oras,mi-e rusine cu asta,insa asa sunt de cand sunt mica:ma umplu de bube din primele zile,nu pot bea apa de acolo,si am o oroare cu...baile (WC-urile,cum ar zice unii) afara.
Totusi,deoarece nu mi-am mai vazut bunici de fooooarte mult timp,le-am facut o scurta vizita(vreo 4zile),in care,am invatat si observat ca ei chiar sunt fericiti asa cum sunt.A fost o lectie de viata pentru mine si,prin intermediul pozelor vreau sa v-o impartasesc si voua.

PS: Subiectii sunt rudele mele.
PPS:Nu voi mai scrie un timp,sa zicem ca ma retrag din...diverse motive.Va urez o vacanta/vara placuta!
Mada.

Un comentariu:

  1. Imi plac, in special cele cu puisorii, cele doua de langa... Ma bucur sa aflu ca perseverezi... Nu am mai intrat de mult pe blogul tau, dar o sa mai intru...

    RăspundețiȘtergere