12.07.2009

Heal the World [In Memoriam MJ]


A trecut ceva timp de cand nu am mai postat;s-au intamplat multe,s-au schimbat multe.Sunt confuza in multe privinte.Nu mai conteaza,insa un aspect care m-a afectat mult si m-a schimbat[pe langa altele] a fost moartea lui Michael Jackson.Nu imi pasa ce credeti voi,nu imi pasa ce cred ei,pentru mine Michael Jackson a fost,este si va fi un personaj marcant in dezvoltarea mea personala,dar si un reper in lumea muzicii,a dansului,dar si in societatea infecta in care traim [si care se degradeaza pe zi ce trece].Ma uimeste cat de ordinari suntem.Da,noi ca si vietati tolerate pe planeta asta.Cat traieste omul,presa,adica lumea,adica nepriceputii aia ordinari incapabili de a-si vedea propria mizerie,ii arunca cu noroi,il ridica in slavi,il omoara si il invie,insa INTOTDEAUNA,fara nicio exceptie,geniul este apreciat la adevarata valoare doar cand nu mai este in viata.E trist,suntem inca la stadiul de hotevistus sapiens clickus,o stare mizera,cu hrana imaginara[nu ca rahatul ala de ziar ar fi imaginar,e cat se poate de nereciclat],si nu cred ca vom evolua curand.
Rest in peace,Michael!Respectul,admiratia si aprecierea mea catre unul din cele mai mari staruri din lume.
Pentru ca merita,va invit si pe voi sa semnati petitia prin care sunteti de acord ca o alee din Parcul Herastrau sa ii poarte numele.Aici o puteti face;multumesc anticipat.
Tin mult sa fac asta,chiar daca am multe de postat,si cu siguranta voi renunta la multe din ele.Voi posta o biografie a lui Michael Jackson,intr-o maniera subiectiva.

O saptamana placuta.Mada.

2 comentarii:

  1. Toate respectele mele lui "Maical" dar eu nu sunt de acord ca o alee din parcul Herastrau sa-i poarte numele! sincer! avem atatea personalitati in istoria noastra si personalitati contemporane cu noi care datorita poporului nostru incuiat si incult dar si datorita mediei nu sunt cunoscute! media scoate in fata numai raul, violenta, extravaganta kitchioasa, cum este si cu "MAICAL" care nu-l lasa si nu-l vor lasa sa se odihneasca in pace
    pt ca rascolesc si rascolesc minciuni peste minciuni si detalii din viata intima lui numai ca sa aiba ei raiting ca doar plm romanu si americanu cred! revin la problema cu aleea, da am putea sa facem ceva in memoria lui dar nu sa numim o alee dupa el. :)
    mada ailaviu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce terbuie intotdeauna doar supa ce moare cineva sa ne adunam si sa numim o alee?
    de parca in felul asta numele lui michale jackson va fi eternizat.
    ideea e de luat in seama atat timp cat el ar fi fost in viata.
    in fine...
    e o veste trista moartea lui, dar de aici am avea de invatat, dupa mine, doar puterea,vointa lui de a trai!
    imaginati-va ca desi era bolnav, voia sa mai aiba inca CINCIZECI de concerte!!! asta e de admirat.si apoi poate alt lucru de invatat de la el ar fi sa ne traim viata la maxim, sau macar sa stim ca am lasat ceva in urma. poate hans si fritz intr-un restaurant din Japonia, pe langa interbarile lor filozofice isi vor aminit si de michael.

    RăspundețiȘtergere