10.10.2010

Concursurile de frumusete ar trebui interzise



Raspuns: DA!!!!!!

Cel putin restrans pe concursurile de frumusete pentru copii,raspunsul meu este mai mult decat ferm(asta in contextul in care inca nu mi-am format o opinie clara asupra celeilalte categorii de concursuri de frumusete).

De ce acest subiect si de ce aceasta atitudine si decizie a mea?In urma cu aproximativ jumatate de an am avut formulata o motiune la dezbateri pe aceasta tema(care suna exact ca si titlul postului),si,pregatindu-mi researchul,am dat peste lucruri care pe mine personal m-au socat: concurente (mature de data aceasta) care s-au luat la bataie pe scena,cazuri de favoruri sexuale oferite organizatorilor,etc.

Insa mai departe de asta,am citit,referitor la concursurile pentru copii,ca aceste mici fiinte care sunt fortate sa participe, sau cel putin sunt "educate" in acest spirit , au un ritm de viata total nepotrivit,alert si nesanatos pentru ele: pregatire pentru programe artistice,hairstyle total neadecvat categoriei lor de varsta,haine hidoase si deloc expresive penru ceea ce "a ava 7 ani" inseamna,iar de make-up nici nu mai vorbesc.Ma uitam astazi pe Discovery Travel&Living, unde era o emisiune cu un astfel de concurs;pana acum,nimic mai oripilant decat despre ce vorbeam.Insa mai departe,ca dovada a ceea ce spun eu(ca aceste concursuri sunt un mare c***t),una din fetite care concurau spune: "Abia astept sa se termine,sa vad daca am castigat,si sa ma demachiez,make-up-ul este un adevarat chin pentru mine."

Ce inima sa ai astfel incat sa chinui in continuare copilul in halul acesta,stiind cat de greu si de nesanatos este pentru el?Mai mult,referitor la mamele copilelor,consider ca aceasta incapatinare si obsesie a lor de a-si vedea copilele impopotonate pe scena provine in cele mai multe dintre cazuri din frustrari adanci si majore ale acestora (---vezi cum arata mamele).

Nu cred ca mai este cazul sa aduc in discutie moralitatea sau gradul de cultura al acestor persoane,valori care clar nu isi au locul intr-o situatie in care tu nu ii dai de mancare copilei tale pentru ca trebuie sa isi invete scenariul artistic(exemplu luat din aceeasi emisiune de pe Discovery citata si mai sus).



Un comentariu: