22.08.2009

Regionala Debate-Turda


Bine v-am regasiiiiit!!!!
Nu cred ca mi-a mai fost vreodata atat de dor de Brasov...
Timp de 2 saptamani am fost plecata in Sighisoara.
Au urmat apoi 5zile in care am participat la Turda,la regionala de de(z)bate(ri).
Au fost prezenti oameni importanti,importanti in special in sensul in care ei chiar vor sa faca ceva si sa schimbe ceva:Madalin Guruianu,Emil Mesaros,Dan Cristea si altii.Evenimentul a avut loc in special cu contributia familiei Ratiu,si anume dnii Indrei si Pamela Ratiu.
Imi pare rau pentru pierderea celor 4meciuri ale echipei mele,insa,avand in vedere ca acolo mi-am tinut primul meu discurs(si oficial si neoficial),cred cu tarie ca urmeaza un viitor promitator.
Ca opinie personala,Turda are o salina cu un potential turistic extraordinar,insa,credeti-ma,nu exagerez: miroase ingrozitor in majoritatea zonelor ale orasului.
In poza suntem noi,echipa Saguna 1,alaturi de domnul Indrei Ratiu.
Inchei acest post aici,dorindu-va o saptamana viitoare placuta,dar mai ales,o seara placuta!
Mada.

2 comentarii:

  1. [Dan Cristea parca :P]
    Printre altele fuse fain din cate imi amintesc eu, si mirositor dupa cum spui si tu:))
    Ne-am simtit bine si asta-i tot ce conteaza!

    RăspundețiȘtergere